Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΚΕΡΙ!!!

Νάτος και ο Αύγουστος!!!
Εύχομαι σε όλη τη γειτονιά καλό μήνα και καλές διακοπές σε όσους ξεκινάνε σήμερα την άδειά τους όπως εγώ!!!
Ετοιμάζομαι να πάω γιά μπανάκι αλλά πριν φύγω λέω να σας δείξω το κεράκι που έφτιαξα μεσημεριάτικα..χα χα..
Είχα καταπιαστεί νωρίτερα με μιά ραφιέρα που μονάχα εγώ έλειπα από πάνω της. Πράγματα που έπρεπε να είναι στο πρώτο ράφι είχαν βρεθεί στο τέταρτο , πράγματα από το τρίτο ράφι στο πρώτο και που να σας λέω τι γινόταν .... μια μπερδεψοκατάσταση γενικώς...
Όχι ότι πέταξα τίποτα αλλά να συμμαζεύτηκαν λιγούλι.
Μέσα σε όλα τα πραγματάκια, ανακάλυψα παλιά κεράκια και ένα πήλινο κεσεδάκι.
Τα έλιωσα και να το κεράκι μου...έτοιμο!!!

 Δεν ήταν δα και κανα κατόρθωμα αλλά...
πρώτον. σε 10 λεπτά είχα έτοιμο κερί.
δεύτερον. κόστος μηδενικό.
τρίτον. επιβεβαιώθηκα γιά μιά ακόμα φορά που λέω <<ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ>>
τέταρτον. έκανα την ανακύκλωσή μου!!!
Άντε σας αφήνω τώρα πάω να ρίξω τις βουτίτσες μου και το βραδάκι ή αύριο θα σας δείξω δυό παλιά κηροπήγια που είχα πως άλλαξαν και τώρα θα βρουν τη θέση τους στο σπίτι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...