Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Ανανέωση στα κηροπήγια!!!!

Πριν από αρκετό καιρό σας είχα υποσχεθεί, μάλλον στον εαυτό μου είχα υποσχεθεί, να αλλάξω την όψη από δύο κηροπήγια που είχα καταχωνιασμένα εδώ και κάτι χρόνια. Γιά άλλα έψαχνα και αυτά μου εμφανίστηκαν μπροστά μου. Χαμογέλασα όταν τα είδα γιατί θυμήθηκα με νοσταλγία την εποχή που ήταν στολισμένα σε κάποιο σημείο του σπιτιού...δεν θυμάμαι να τα είχα αγοράσει αλλά δεν θυμάμαι κιόλας αν μου τα είχαν φέρει δώρο και ποιός....εν πάσει περιπτώσει πάντως, όπως και να έχει το πράγμα δεν ταίριαζαν στο χώρο μου.
Η τελική τους όψη είναι πλέον αυτή.


Η αρχική τους εμφάνιση ήταν αυτή...


Τα πέρασα δύο χέρια gesso...


άρχισαν τα χρωματικά πειράματα .....



κατέληξαν να είναι έτοιμα...αισίως... και σήμερα πρωί πρωί πρόσθεσα και τα δύο κρεμαστά περιστεράκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...