Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Λίγο απ'όλα!!!

Στα μέσα του καλοκαιριού, αφού είπα τέλος στις ειδήσεις εδώ και αρκετό καιρό, που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να αναμασούν τα ίδια και τα ίδια λες και φοβούνται πως δεν έχουμε καταλάβει τι βιώνουμε, έβγαλα στην επιφάνεια, κοινώς τα αράδιασα στο σπίτι, τα υλικά μου που είχα επιμελώς φυλάξει και έτσι για μιά ακόμα φορά είμαι στο περιβάλλον μου.......
 Η θήκη των γυαλιών μου από βαρετή μαύρη...
και δυό μπουκάλια τους άλλαξα τα φώτα με την τεχνική του decoupage
Φρέσκαρα και την ψωμιέρα. Από σκούρο καφέ γυαλιστερούλι, εκμοντερνίστηκε και είναι πολύ χαρούμενη πιά...

Ετοιμάζω και ένα δώρο γιά τον προιστάμενό μου. Σε λίγο θα το έχω τελειώσει.....Σε αναμονή λοιπόν με τα φιλιά μου!!!!

5 σχόλια:

  1. Τι φοβερές μεταμορφώσεις !!!!! Τα έκανες αγνώριστα !!! Καλή Κυριακή !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολύ καλά έκανες, κορίτσι μου!!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!!! Με τη θήκη των γυαλιών δηλώνω σφόδρα ερωτευμένη!!!!
    Φιλιά σου και καλή Κυριακή με χαρά και δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πολύ καλά έκανες Ελένη μου.
    Η τηλεόραση μας τρομοκρατεί.
    Χαρούμενες δημιουργίες, καλοκαιρινές.
    Εύχομαι να περάσετε καλά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέρμα οι ειδήσεις Ελένη μου μπας και μείνει το μυαλό στο κεφάλι !!!Η θήκη των γυαλιών υπέρλαμπρη , όχι ότι τα άλλα υστερούν !!!
    ΣΕ γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικές οι μεταμορφώσεις, Ελένη!!! Γεια στα χέρια σου!! Πολλα΄φιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...